Fora  ›  SEX  ›  Zrób to sam
 

Bydgoszcz część - 6

 Piszcie priv, obciągne/ dam się wyruchać. 16 lat, pasyw. Lokum to bardzo duzy plus. Zainteresowani piszcie!! Jestem baaardzo napalony ;)
Ch rondo? G. Pomorska? Dzis?
Bywacie w Saunie Piwnica? Napiszcie jak tam jest...
Dzis 14.30 Drukarnia? Bedzie ktos?
Ktoś gdzieś teraz? Ja młody 17 dam za darmo do 19
basen Perła wtorek ktoś się wybiera po 18
Dzis pomorska 13 -14?
W tygodniu po 15 ,obciagne i dam dupy
Kto wybiera się na basen w tym tygodniu
Gdzie walą w bydgoszczy w galeriach
Niedziela, 13:00 w stepone.
Może galeria rondo popoludniu
Galeria pomorska
Poniedzialek 18.12. Godz.16.15 Galeria Pomorska... Kto chetny niech pisze na priv
Dzis 16.15.Galeria Pomorska
Lipa nikogo nie ma
Dziś byłem w arkadach coś się działo tylko ślady spermy na podlodze
Bedzie ktos dzis (wtorek 19.12) w Gal. pom. Tak o 17.15? Jak cos to priv
Hej. Dzis 20.12. Galeria Pomorska godz 16.15.... Bedzie....bedzie zabawa....
A nas 2 około 18 19 focus
Jestem do 15 focus. Jak was poznac I ktos bedzie ?
Galeria Pomorska dzis ( 21.12) godz. 16.15...kto wbija? Info na priv.
Focus
Galeria Pomorska. Dzis 22.12 godz.15.15... Ta sama ekipa co wczoraj? (kibelek przy Carrefour dla chetnych)
Ilu was bylo
Teraz jest nas 2...a reszta?
Hej.ta sama ekipa jutro tj.28.12 w Gal.Pom. godz. 16.15...jak zawsze toaleta przy carrefour
Ktos dzisiaj do 14 ?
A później nic się nie dzieje? Około 16.45
Ktos jutro o 15.15? Galeria Pomorska
ktoś jutro gdzieś?
 Seba, może przyszły tydzień okolice południa w Galerii?
Czy w WC na placu wolnosci mozna jeszcze kogos spotkac, ktos tam chodzi albo znacie jakies inne tego typu miejsca?
Ktoś kto ma Snapchata niech do mnie napisze.
Jutro 15.01 godz.16.15 Galeria Pomorska kibel kolo carrefour...bedzie ta ekipa co zawsze?dajcie znac na priv...moze ktos nowy dolaczy?
Moze jutro 16.01 godz.tak ok 17.15 w gal.pom? 
Hej.moze dzis (18.01) w Galerii Pomorskiej kibel przy carrefour...dajcie znac kto dzis bedzie (godz. tak 16.15)
 Byłem tam o 16:20 i nikogo nie było :/
Dzis 16.15 gal.pom. kibel przy carrefour. Zaraz sie zbieram
24.01. Godz 16.15 gal.Pom... Info na priv kto bedzie
Dzis 26.01 godz.15.15 gal pom kibel przy carrefour...
29.01 godz.16.15 galeria pomorska...kto bedzie? Kibel przy carrefour...
30.01 godz.17. 15 ta sama miejscowka...
Hej.jutro (31.01 godz.16.15) tez zapraszam na... Miejscowka jak zawsze kibelek przy carrefour (gal.pom.)
 a będzie ktoś? chętnie zrobię komuś loda.
Ile osób jest zwykle w Galerii pomorskiej?
Fora  ›  SEX  ›  Zrób to sam